vineri, 5 noiembrie 2010

A murit A. lu Păunescu

Am încercat să evit a fi ”actual” sau a rezona redundant în context ”breaking news”... fac o excepţie: poetul APăunescu a însemnat ceva în viaţa mea, în copilăria mea. Dacă asta a fost o greşeală, mi-o asum. 
Poate a fost cel mai citit poet. Sigur, în mintea mea a înregistrat cel mai mare număr de poezii reţinute. A fost ”cumva” atunci. 
Iubiţi-vă pe tunuri, Totuşi iubirea, Manifest pentru mileniul 3... nici nu mai ştiu, dar ţin minte. Era....laser, frate! Altceva nu contorizez. Dacă habar n-ai, dar ai o curiozitate morbidă, ia de aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Adrian_P%C4%83unescu
Să nu dramatizez- morţii cu morţii, noi - pe aici. 
Vă pun şi un videoclip. nu, nu ”rugă pentru părinţi”....
Am văzut la hepi auăr noul videoclip a lu taxi. senzaţional. şi mai ales piesa îmi place. Ia de aici (pese - nu ştiu de ce iutuburile pe care le pun ies din cadru în dreapta. o consider o licenţă ”poetică”): 


6 comentarii:

  1. sa-i fie tarana usoara...vorba aia ..acu cat de usoara i-o fi numa el stie!
    ma inclin cu respect!

    ps: cand vrei un link de pe youtube ai mai multe optiuni acolo.. si undeva in dreapta ai size: si pui latimea de 448 de pixeli si asa o sa iti intre tata pajina pe bloaga!

    RăspundețiȘtergere
  2. .... si „Antiprimavara" (care mi-e cea mai draga) sau „Totusi iubirea peste blestem“ sau „Nebunul de alb“...sau.. sau...
    poate ca snt o insensibila ca spun asta, dar pt mine Paunescu nu a existat fizic niciodata, prin urmare nu simt nicio tristete acum ca nu mai e... In aceeasi masura in care nu simt nicio tristete ca Cioran e mort...Sunt alt gen de oameni pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, prieteni. Nu de oameni, de poezie e vorba! De cîntec. De bine.
    Fără priveghi sau bocitoare. Fără semne de întrebare sau balanţe pentru cîntărit omenia.
    Silviu, mulţam de pont.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu-l ștergi pe dobitoc? Cred că a scris la toată lumea, dar e bine să-l ștergi, să nu-l publici și să nu-l iei în seamă, sau dacă văz că-l lăsași, să-i scrii cum îi scrise unul „dute-n pula mea de labagiu„ io zic și „trist la colț de stradă„
    Iar Păunescu, a fost, este și va fi un ceva special, nu de pe lumea asta. Vorbesc de poet, de partea ceea din creier care-i creea instant abundența aia de cuvinte mulate efectiv pe idei.
    Un om cu har, care da, mai putea da mult în lume prin versurile lui

    RăspundețiȘtergere
  6. Ogăriţo, de obicei nu cenzurez nici un cretin sau handicapat, cu atît mai puţin un nebun autentic.... L-am şters instigat de tine fiind, deci ţi-am pasat răspunderea morală. :D

    RăspundețiȘtergere